Drukwerk
Leader
Website
Logo
Door het logo in de spotlight (witte achtergrond) is het logo in on- en offline communicatie goed terug te zien. Het logo is in meerdere kleurstellingen aangeleverd, zodat je de kleuren in diverse uitingen aan kan passen en door kan voeren. Er is gekozen om de opbouw van het lettertype te behouden omdat het zo sterk en herkenbaar is, daardoor is het logo iets aangepast. Er is een nieuw typo voor het logo uitgekozen en de woorden waar het filmhuis voor staat aangescherpt naar film & café (en Westergasfabriek omdat ze een nieuw logo hebben). Het ziet er moderner en strakker uit door de typo, kleurgebruik en plaatsing van de woorden eromheen.
Kleurenpalet
Het kleurenpalet is uitgekozen om het karakter van Het Ketelhuis te reflecteren. De diverse kleuren worden ingezet om een dynamische en levendige uitstraling te creëren.
Lettertype
Het basis lettertype van Het Ketelhuis is een vet schreefloze letter. Het is uitgesproken, strak en vriendelijk. Het wordt ondersteund door een light schreefloos lettertype, wat samen een dynamische en strakke uitstraling vormt. De titel is voor een gedeelte afgesneden omdat het maar een gedeelte in de spotlight staat. Dit creëert een spannend beeld.
Credits
Opdracht: Huisstijl identiteit
Product: Printwork, leader, office material & coördinatie van het website
Website: www.hetketelhuis.com
Klant: Het Ketelhuis
Locatie: Amsterdam
Samenwerkingen: Het Ketelhuis, Jaghthund (animator) & Parkers (website)